چه چیزی باعث بیماری کلیه پلی کیستیک؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث بیماری کلیه پلی کیستیکبیماری کلیه پلی کیستیک و یا بیماری کلیه پلی کیستیک - این یکی از ضایعات شدید ترین آنها است. تغییرات مادرزادی در ساختار هر دو کلیه، آشکار در شکل گیری ضخامت خود و در سطح تشکل های توخالی متعدد، پر شده با مایع - کیست. از همه بیماری مادرزادی کلیه پلی کیستیک بیماری شایع ترین بیماری است و شدید.

بیماری کلیه پلی کیستیک حتی در دوران جنینی رخ می دهد. علت فوری آن به اصطلاح جهش خود به خود از ژن خاص است. این به این معنی است که بیماری کلیه پلی کیستیک، اگر چه آن را یک بیماری ژنتیکی، لزوما از یکی از والدین به ارث برده است.

عواملی که علت مستقیم از نقض رشد جنین، در نهایت روشن. تاثیر منفی ممکن است هر عوامل عفونی، مواد سمی، پدیده های فیزیکی است که زنان در اوایل حاملگی تحت تاثیر قرار داشته باشد.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال http://www.hospital-kidney.com/for-patients/. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,دلیل ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: